Fnissar inombords...

Sitter och väntar på maten nu, antar att mamma står och skriker i trappan när som helst. Har precis duschat med, orkade inte efter gymmet, så satte mig på 404 äcklig och go. Skolan var ganska seg idag med, det beror mest på att fler och fler läxor ramlar in, sen att jag inte är van vid att gå så länge heller. Jag lovade mig själv och till och med Facebook att jag skulle duscha och sen plugga. Hittills har planen funkat, dock är det ju mat snart, så det med plugget kommer liksom skuffas undan. Jag vet det redan nu och det är därför jag fnissar lite inombords och tänker att jag gör det imorgon. 

Känner matdoften redan nu, så ska dra mig neråt!
Saknar sötnosen...

Saknar även Fuerte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0