Bra daG!

Har ramla ner i soffan, helt slut sen dagens äventyr. Först skolan, sen ett galet pass på gymmet och därefter fika med bästis. Dagen har nog varit ganska bra ändå, hade bara kul lektioner, slutade tidigt, gjorde ett asbra pass på gymmet och fick återse Micke igen. Jag och Bea gjorde en galen grej efter styrkan på gymmet, vi gick sprang upp för trappan, fram mot löpbandet och utmanade oss själva. Jag kom i och för sig bara 3 km, men för att ha gymmat innan och cyklat så känns det bra. Har nog aldrig varit så äcklig som jag var då, dock var jag inte så trött, det var mer att vi hade bråttom och att jag hade håll som tog emot. Ska nog springa på fredag med, det var kul! För att fira min framgång köpte vi brownieglass och brämhultsjuice. Har varit kissnödig hela dagen! 

Nu ska jag ta en dusch innan idol, blir nog läggdags ganska tidigt ikväll. 
Shåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0