Wosh!

Idag har min familj julbakat hela dagen. Anna och Emelie kom hit runt tolv och sen dess har vi inte suttit stilla en enda gång. Jag själv har gjort årets knäck och pepparkakor, sen har dom andra fifflat med små egna projekt. Sitter fortfarande i förklädet med äckligt hår i en tofs. 

Ikväll lutar det åt att jag sover hos Anna, pizza är hittills inplanerat, sen har dom ju en Zoey som fullbordar kvällen. :)

Hör av mig imorgon, puss


Gillar gamla bilder, trots att jag nog snart klipper av håret igen. :)

Kommentarer
Postat av: cool.girl.

Hej! jag tycker du har en jääätte fin blogg. Detta är första gången jag är inne på den. Jag har en fråga? tycker du om rosa?

Din blogg är rosa, men jag har aldrig sätt dig i rosa..

Vem tror du detta är?

2010-11-03 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0