Stressigare än vanligt.

Idag har jag haft kaninpuls hela dagen, eller i alla fall så låg pulsen på 144. Var galet stressigt imorse när jag skulle hinna packa och allt, efter att jag hade klickat på snooze några gånger. I skolan blev det thai och kilovis med godis, pinsamt.. Dock kändes det bättre efter 1 timmas simträning, samt lite ångbastu på det. Därefter hade jag en galen panik om att jag inte skulle hinna med bueen. Först stannade bussen och väntade skitlänge vid alla hållplatser, sen var det en pruttunge som övningskörde och stod still i evigheter. Vid typ 17:09 var Erica på Södra Torget och fick springa till bussen. Trots den galna halkan klarade jag mig, i alla fall idag...

Nu har jag varvat ner, fast börjar redan få panik över att jag ska upp och duscha imorgon.. Sen har vi öppet hus imorgon på dagen, sen ska jag till Svenljunga, sen måste jag tillbaka till Borås och fixa skjuts hem.. Nu har jag varvat upp igen...


"Ibland är du där vid helt rätt tillfälle, tack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0