same procedure as yesterday

Min söndag började precis som min lördag gjorde. Dock ringde inte jobbet idag, vilket jag faktiskt ville att dem skulle göra, nu när jag tänker efter. Hade hellre stått i kassan hela dagen, än att sitta här och skriva ett tal till kommunikationen. Fast i och för sig är det fars dag och då kanske man borde vara hemma ändå. :) För er som undrar, jobbar jag på en restaurang, lite annorlunda att hitta mig där, men man tar alla chanser man får, right? :)

Planerna för idag är att färga ögonfransarna, gå runt sjön, äta överblivet godis sen igår, hämta Emelie, fira pappa, skriva tal och ta en riktigt jävla lång dusch! Ursäkta språket, men duschen behövs verkligen. :)


Resultat av klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0