Om ni orkar. :)

Sitter här med mitt julte och myser i soffan, morgonrocken var på för flera timmar sen. Även mystofflorna har hittat hem och bara tanken av att det blir efterrätt ikväll är obeskrivlig. Det är nämligen Ericas tur att göra sig hemmastadgad i köket. Börjar lite lagom med pappas favorit, kyckling/bacon/champinjoner/ost i ugnen, sen efter det blir det mjölkchoklads pannacotta. Mest längtar jag till det söta, konstigt när man vet att det är jag som skriver...

Gårdagskvällen hos Anna var myspys, vaknade upp av att Zoey trampade runt på min kind vid 8 imorse. Efter en utsökt hallon/mango smoothie satt jag på en fullsatt 100-buss (som vanligt!) till Borås. Efter att tandställningen var lagad, tänkte jag hitta en orkidé till mammsi, bara för att liskom. Dock hittade jag ingen fin, så hon får vänta. Har förresten hittat en eventuell present till henne med. Med lite tur ligger den inslagen på mitt rum om en vecka. :)

Nu växer smaken av kanel i munnen och det är dags att experimentera med kyckling. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0