Inte likt mig!

Jäser förtillfället i soffan, all mat har landat längst ner i magen och befinner sig på en bättre plats än innan. Matten smakade precis som förväntat, dock gjorde mamma det mesta. Istället tog jag hand om dukningen, som för övrigt blev helt excellent! Efterrätten hade jag galet höga förväntningar inför, dock blev jag lite besviken. Jag vet inte riktigt vilken smak jag hade förväntat mig, typ den som det var, men det kändes ändå fel. Jag vet att choklad är sjukt sött, men det kändes ändå som att pannacottan blev ännu sötare. Jag är riktigt kass på att vara finsmakare när det gäller godis, jag är en sådan som slänger i mig allt som består av 90% socker. Så visst var efterrätten skitgod, dock eventuellt kanske lite för söt.. Det är inget för klenisar om man säger så! ;)
Pouss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0