En bra dag helt enkelt! :)

Ligger fortfarande ner bäddad i sängen, datorn ligger bekvämt i knät och dagen är planerad. Nu kanske ni tror att jag inte har gått upp än, men jag har trots allt ätit, borstat tänderna, klätt på mig, tvättat ansiktet och packat. Det trodde ni inte va? ;)
Runt två ska jag åka till Borås med Axel, Viktor och Daniel, bad står på schemat! Vet hur längesen det var jag visade mig i bikini såhär blek. Det ska i alla fall bli kul att slippa sitta hemma idag. Ikväll är vi bort bjudna, vilket betyder god mat, kortspelande och massa skratt!
Nu funderar jag på att göra ännu en pannacotta, kanske med mörk choklad denna gången?
En bra dag helt enkelt! :)

I min familj blurrar vi ingenting, även om man ser ut som en kvaddad padda. :)
GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0