Det värsta i mitt liv!

Cirkeln som jag skulle genomföra idag, var inte alls som jag trodde. Innan längtade jag efter den, nu är det mer pain när jag ser den på schemat. För det första var det så sjukt intensivt, har nog aldrig varit så slutkörd som då! För det andra var min samarbetspartner inte den bästa, blev många garv som förstörde, dock hade jag kul, samtidigt som jag vill ramla ihop och ge upp. Nu är jag i alla fall hemma, efter att ha vaknat av alarmet 04:40 och kommit hem nu 19:35. Tycker ändå att dagen har varit bra, kommit på några julklappar med. Dock har jag fortfarande smått ångest över årets nyårsklänning (jag vet att det är långt kvar), har hittills hittat två aspiranter.

Imorgon är det julmys/personalmöte, längtar!



Jag vet att den till vänster har funnits sedan långt innan sommaren,  men jag tycker ändå om den.
Känns i och för sig sådär att ha den, när jag redan köpte den till min syster,
men jag tror ändå att den hade suttit som en smäck på mig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0