Börjar känna av ångesten.

Måndag igen, vad ska man säga, den har varit precis som alla andra, dock en aning kallare. När vi åkte hem runt 18-18:30 var det -11 ute, att det ens kan bli så kallt. Det första jag gjorde var att snoka upp lite choklad, sen hoppade jag in i duschen för att tina upp. Nu hamnade jag i sängen med morgonrocken på mig, ska snart ner och tillaga något att äta. Har börjat känna av ångesten som brukar komma nu runt jul, dock har jag ju redan kommit igång med julhandlandet. Känslan av att lönen redan är slut och att även studiebidraget kommer gå till julklappar, är inte kul..

Men imorgon ska jag i alla fall träffa min efterlängtade My, positiva tankar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0