Besvikelse...

Gårdagen vill jag inte ens nämna, skall försöka att lägga den bakom mig. Vilken den faktiskt här, bakom mig, bortblåst och bortglömd. 

Jag och Anna övernattade hos Elin inatt, vaknade och kände en stark känsla för julen. Hade för mig att vi skulle julbaka idag, så försökte ta mig hem så fort som möjligt. När jag kom hem skulle mamma jobba, pappa var i skogen och varken Anna eller Emelie var här. Mamma lämnade mig sist, "Vi ska baka imorgon ju", inte LITE besviken jag blev. Hade blivit helt upp på topparna i onödan.. :(

Så nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på julmusik. Ska väl släppa in Puh så jag får något sällskap. Sen ska jag ringa till Simon och förklara hur mycket jag saknar honom. :)

Någon enstaka bild sen igår kommer upp i nästa inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0