Valborg :)

Igår i skolan var jag på världens plugghumör och det känns som att jag för en gångs skull lyckades åstadkomma någon bra. Mina positiva feeling försvann när mamma aldrig körde hem mig, fick istället stressa röven av mig och be pappa skjutsa runt mig.

Iaf så började kvällen hos Emilia, sen drog vi in och kollade på kortegen. Sen började det ju som sagt pissregna och det var verkligen helt dött överallt! Alla som vi va med gav typ upp och drog hem, men Elin, My och jag var fighters och stannade tills det drog igång på riktigt vid 11. Kvällen avslutades ganska nice faktiskt, är sjukt glad för att vi inte gav upp som alla andra och drog hem! :) Blev till att sjunga för födelsedagsbarn, hoppa runt vid rökmaskinen och snacka engelska halva kvällen. Random, men åh så kul det var!

Langar någon enstaka bild sen igår, hade dock ingen kamera med mig, så detta är Beas property.

Flickor hos Emilia.


Partyglada people!


Ha en förträfflig kväll, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0