Vad händer?

Provet gick bättre än jag trodde, svarade på allt och kände mig hyffsat nöjd när jag lämnade klassrummet. Efter skolan henkade Elin mig, vi snackade massa blajj och åt onyttig skit. När hon åkte hem gav jag mig ut för att cykla. Redan i första backen va jag död och kände pain i röven sen igår. Haded verkligen ingen ork idag, men ändå kämpade jag mig igenom milen. Efteråt kändes det bra, asbra! Jag gjorde lite sit-ups och somnade på mammas spikmatta. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, är helt död på kvällarna, ingen ork till något.. Kanske är pga träningen, who knows?

För att plågas ännu lite mer har vi "expedition" och konditionstest i skolan imorgon. Känns gött att ha tröttat ut mig nu såhär dagarna innan, lyckat! Ska dricka upp mitt te och dra mig mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0