Söftish!

Sen jag kom hem har det varit ganska lamt, känns som att jag har haft all tid i världen till att göra sådant jag inte gjort. Ändå fördrev jag tid genom att gå hem från bussen! Jag tänkte faktiskt plugga förut, satte mig i soffan och fixade fram datorn och allt, men sen när jag väl skulle börja förstod jag inte uppgiften. Det kändes ganska surt, eftersom jag innan trodde att jag skulle fixa det och dessutom var jag på världens plugghumör! Men näährå, fick värma lite hallon och äta det istället, lagom gott när jag ätit upp 75 % av dom och hittar en död grön skalbagge i. Yummie tänkte jag och fortsatte äta, säga vad man vill, men jag bor ju ändå på landet.

Nu påbörjas den softa veckan (onsdag & torsdag: 08:30-11:20, fredag: 08:30-10:30) och den invigs med ännu mer mandlar och russin, som jag i princip har knarkat hela dagen redan! :)

Erica säger söftish!


Kommentarer
Postat av: my

finis!

2010-05-20 @ 08:18:34
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0