Räddad dag.

Vaknade 05:15 idag, är så sjukt smart så jag glömde stänga av larmet på mobilen. Därefter blev det lite intervallsovning, vaknade lite hipp som happ, men pallrade mig inte upp ur sängen förens efter 11. Sen dess har jag ätit godis, druckit nyponsoppa och raggat umgänge för dagen. Gick askasst i början! Miche är med sin tjej, Micke åker till Varberg, elin är på dop, Camilla är i Göteborg och My skulle vara med Åsa. Sen fanns det liksom inga alternativ kvar som lät särskilt frestande. Dock efter lite planering räddade My min dag! Hon och Åsa kommer upp lite senare, då ska vi förhoppningsvis bada för första (skamligt att det är så sent!)  gången i år, sen sover dom här.

Emelie har precis gjort mat, så blir till att pressa i sig lite mer, sen ska jag försöka hinna cykla en runda och städa lite innan tjejerna kommer hit. :)

Gammal bild på My! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0