Quality Göteborg-->Lowprice Tosseryd.

Kom hem sent igår, åkte ju till Götet lagom till 19:00. Emelie, Emelie och Nathalie joggade Vårruset, samtidigt som jag och Frida peppade varandra i en härlig powerwalk tillsammans med dem trimmade rullatorerna, pensionärerna med stavar och barnvagnarna. Jag och Frida hade jättemysigt, vi gick runt och pratade och snackade skit om dom sega framför oss. Höhö. Men iaf, höjdpunkten igår var hur chockerande mysigt det var, samt att man fick en picknickkorg och en rosa medalj.

Idag var det ännu lite mer Aktiv-Erica, vi hade frilufsdag med Real. Vi hamnade längst upp på ett berg ute i Tosseryds skogar. Blev bergsklättring, grillning och lite fjantiga barnlekar på det. Känns nästan precis som mellanstadiet igen, me like! Många klagade, men trots allt tyckte jag det var kul om man sammanfattar dagen. :) Den enda nackdelen var att man fick ta sin andra dusch för dagen när man kom hem, pga inrökta grillkläder!

Jag funderar på blonda slingor, men jag vet inte?

Väldigt konstig bild med Ericas enda medalj, hiho!
Fler bilder finns nog på: http://emelieolausson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0