Liver lekääR!

Har slipat lite på en spotifylista nu, det är typ inga låtar på den, dock är dom bra, så det väger upp. La ut den på Facebook imorses om ni nu skulle vara intresserade. :) Det har varit ganska segt i skolan idag, vi gjorde egentligen inte så mycket. Sen var det ju meningen att jag skulle stanna kvar på frivillig extramatte efter skolan, men jag pallade liksom inte det. Istället köpte jag en basic svart klänning och ett asfräckt armband fullt med nitar, som jag förövrig redan älskar. Sen jag kom hem har jag städat mitt och systerns rum, sen åt jag lite innan det blev en dusch. Kom precis in från lite övningskörning med pappa, nästa på schemat är att ändra färg på naglarna!

Jag ska digga ännu mer Beach Boys och hämta svart nagellack nu. Tänkte satsa på lite darkside imorgon! Förresten idag leker livet och jag lever det!


En kul bild på mig och babe, bara för vi lever livet där!

Kommentarer
Postat av: My

jag älskar osss!!

2010-05-05 @ 21:17:19
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0