Längtat lite.

Sitter hemma hos Elin nu, har druckit oboy och nu lyssnar vi på en massa mysmusik!

Efter skolan blev det v-centralen i Bgd, sen tillbaka till Borås för att hämta Elin. Vi tänkte åka hem till mig och bada, men det blev lite ändring pga vädret. Istället åt vi kakor och en massa mat (somjagälskar!) sen följde vi med och kollade Emelie när hon provade balklänningen. Trots allt har jag saknat åskan, den har liksom varit borta väldigt länge nu, typ 1 år sen det åskade sist. Det är så sjukt mysigt att sitta inne med en kopp oboy och sin mobil, under en mysig filt och samtidigt höra att det regnar och mullrar där ute. Jag måste vara konstig, men jag älskar det! ^^

Imorgon blir det skolan för att göra nationella i 2 timmar, slutar 10:30 och sen måste man fördriva tid innan Ku! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0