Halvt handikappad.

Precis som alla andra dagar denna veckan har jag varit duktig som fään idag med! I skolan jobbade jag asmycket, sen när jag kom hem cyklade jag  över en mil fixade nästan klart naturkunskapen. Nu är det bara 2 prov och en inlämning kvar i HP1a, sen stundar sommarlov och HP2a. Känns så sjukt konstigt att redan ha gått ett år. Trots att det känns som om vi kännt varandra hela livet, känns det ändå som om vi började förra veckan. Helt galet!

Nu är jag ledig resten av veckan, känns lagom soft! Imorgon blir det grillning med klassen och några aliens som henkar, can't wait! Som sagt känner jag mig galet handikappad, inte pga skador, utan pga lösnaglar som Emelie fixat, känns skitkonstig och det går knappt att skriva. Skyller stavfelen på det och vandrar mot tv:n där en kopp te väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0