Gulle!

Som jag sa skulle jag vara med mina babes efter skolan idag, vilket innefattade Miche och sen My och Micke. Jag och My handlade massa onödigt godis från Hemmakväll vilket sved ännu lite mer på studiebidraget. My och Micke shoppade nödvändiga kläder ist, kände mig lite halv värdelös när jag kom på att jag aldrig gör det typ. Men iaf, när vi satt på rese och väntade på bussen, så langar Micke fram en liten påse. Han sa att det var en liten souvenir från Grekland, blev helt ställd! Ofta han tänkte på mig bara sådär när han vandrade omkring på gatorna i Greece. Iaf så var det två asfina armband, han hade fångat min smak rakt av. Det var ett silvrigt och ett guldigt, ni vet sådana med en massa ögon på, dock inga halvdassiga gjorda av plast och tråd. Och som sagt, hur gullig är inte min bästa vän!?!? Love you Micke!

Nu bjuder mamma på Geisha, puss!

Kommentarer
Postat av: My

tack för idag ! <3

2010-05-08 @ 10:19:27
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0