Grillkväll!

Trots att jag inte hade någonting i stan att göra, tog jag och Elin ändå en sväng förbi Knalleland. Hon fick iaf med sig en bikini hem, det enda jag inhandlade var mat, som vanligt? :s Vi åkte direkt till My efter Borås, fixade fram mat och sånt innan vi gick upp till Balla. Först tänkte vi dra hem igen, för när vi kom dit satt det redan en barnfamilj och hade ockuperat grillen! Men dom drog efter en stund, så vi blev ändå kvar hela kvällen. Först var det bara jag, My, Mikael och Elin, sen droppade även Michael och Zandra in. Dessutom joinade någon Rasmus som hade åkt från Mölndal till lilla Skit-Bollebygd för att fiska, helt själv på en lördag! Hans enda happening var nog ölen och oss. ^^ Efter en stund kom två killar från Litauen, den ena heter tydligen Lempis, jag tror han var i våran ålder. Den andra var nog ganska mycket äldre. Det var sjukt kul kommentarer som kom fram när vi skulle snacka med dom, Micke drog något på norska och Elin försökte sig på Svengelska. Det jag inte förstår är varför vi köpte så jävla mycket mat, det enda som gick åt någorlunga var korvbröden och marsmallowsarna.. As usual..

Som vanligt lyckades vi fixa ihop en asnice kväll, dock blev det inget bad (bryggan låg inte ute).

Inatt sov jag och My hos Elin, blev tidigt uppstigning för att åka in till Borås med My. Hon glömde sitt busskort i Zandras bil igår (nötskal), så vi mötte Michael för att hämta det. Det slutade med att vi hängde på låset till McD för att äta frukost. För någon timma sen avslutade jag min 5,9km långa vandring hem ifrån Elin, sen dess har jag ätit någon currysak och funderar på att börja plugga.

Nu när jag väl sitter med min varma kopp oboy i handen ska jag ta tag i Bransch och Produktkunskapen.
Ses i graven!

Kommentarer
Postat av: My

haha, förlåt!! :D kvällen var iaf lyckad och jag ser upp till dig som gick så långt idag!! <3

2010-05-16 @ 18:47:39
URL: http://myjozefina.devote.se/
Postat av: my

men jag har ju raderat dem ju!! du får ta de jag har på bloggen, förlåt... men raderar alltid när jag lagt upp sådana bilder på bloggen. pusss!

2010-05-17 @ 12:01:09
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0