Gödäääs!

Vi drog inte till Knalle efter skolan, slösade upp alla pengar på Subway istället. Då kändes det bra, 5 minuter senare ångrade jag det, trots att rostbiffen var awesome. Sen köpte jag godis på Bolle med innan jag åkte hem, det ångrar jag med, eftersom tänderna ogillar det just nu. Förövrigt så har min tandställning en lös ståltråd som har sliceat sönder min kind, det gör ganska ont. Blir till att ösa påp med vax där imörrn!

När jag kom hem blev det duschen, sen skrev jag klart engelskan. Så nu är man läxfri hela veckan, om ingen lärare poppar upp men ngn ny kul uppgift. :) Förresten, vi ska ju till Liseberg med ettorna snart, vet vilken grupp jag hamnade i nu. Kollade upp några och jag, Gabbeh och Bea kommer hänga med en blond snygging hela dagen. Som förövrigt heter Erik och är 93:a. Hiho.. ^^

Nu ska jag tömma godis påsen innan läggdags. Förresten, kommer ha krullhår imorgon, Emelie flätade det precis! ^^

Kommentarer
Postat av: My

sötnos!

2010-05-04 @ 12:57:20
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0