Fredag->Nu!

I fredags skulle vi nog varit lediga tror jag, men istället tvingade svi dit pga nationella i matte. Därefter blev det till att umgås med Elin innan hon, Millan och jag åkte till Ku. Det var sista gången, så vi grillade och hade mys ute i solen. Efter Ku sov världens bästa Camilla hos mig, om möjligt var det ännu mysigare.

Igår klippte Millan mig och sen stekte vi i solen. Senare kom även Elin upp och vi tog moppen till Bollebygd för att slösa upp pengar på skit. På kvällen kom Zandra, Michael, Bea och Jeff upp, vi grillade borta vid Stockasjön och hade supermys tills knotten kom. Då drog sig alla förutom Michael och Zandra hem till mig. Kvällen slutade bredvid Millan i min säng, med Elin på golvet.

Idag har jag blivit av med mina älsklingar för stunden och kunnat göra lite nytta för en gångs skull. Först följde jag Elin hem, vilket innebar 11,8km cykling, sen hjälpte jag mamma lite innan jag hamnade med 100-sidors Bransch och produktkunskap. Nu har jag precis läst klart i boken och lite anteckningar, samt duschat. Sitter och äter nu, är helt jävla slutkörd! Vet inte om det är för att jag har läst typ hela dagen, eller om det är cyklingen, död är kroppen iaf! Blir nog sängen snarast.

Bilder från igår kommer här nere, puss! :)

sötelin.

powerbea.

gullmiche.

michaelzandraelinjeffcamillaerica.

michaelzandraelinbeatricecamillajeff.

jeff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0