Fetisdag med dom bästa!

Slutade relativt tidigt idag, men blev ändå att jag stannade kvar till tre och väntade på Micke. Eftersom alla andra redan har klagat på att nationella i matte gått käpprätt åt helvete, tänkte jag undvika det, fast nu antar jag att ni förstod hur det gick för mig ändå. ^^

Som sagt, efter skolan pallrade jag mig ut i pissregnet och förvandlades till en krulltott, kändes bra efter ett tag när man vant sig...Mötte upp Mikael och My vid donken och köpte hamburgare och glass. Sen när My hade gått köpte vi ännu mer glass, så busiga som vi är. Därefter sprang vi vidare i regnet till närmsta godisaffär och plockade ihop för mycket som vanligt. Garvade massa som vanligt, vilket även förde med sig lite fjortisblickar från typ alla! (a) Det mesta skratt-ansträngningarna gick åt när vi pratade om diverse skolkort...

När jag kom hem hade Emelie bakat bullar, så blev till att feta sig lite mer, kändes inte bra, men jag gjorde det ändå! Jag menar Hallå, det är ju inte beachväder än, right? ^^


Jag, Miche och Micke! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0