Fäst och bäkejni.

Fästen igår var ett skämt i början, fyfan för det pissiga vädret säger jag bara! Elin och Millan sprang runt som barn, fick för det mesta leka mamma och hänga i tältet. Haha, nejmen, det var kul i slutet, frös dock som fan hela kvällen! Efter Bgd vet ingen riktigt vad som hände, jag Millan och Elin träffade iaf nice people. En för gammal, kul, Andreas på bussen, random Markus på en annan buss. Vad kan man säga, jag slösade inte bort min lördag iaf. :) Dessutom idag gick jag 5,9km hem ifrån Elin, driver runt med snacks i huset med gott samvete! ^^

Nu TÄNKTE jag langa en bild på bikinin som inhandlades igår, den är inte helt gorgeous, men den sitter perfa och är lite classic sådär. Sen tänkte jag äta läkerol och kolla lite program man missade igår. :) Notera att jag sa "TÄNKTE" där uppe, för det går nämligen inte att ladda upp bilder atm, kul..


Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; nej hon är söt!

2010-05-09 @ 22:35:24
URL: http://cassandraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0