Bäst! (som vanligt!)

Vi fick tillbaka första delen av nationella i matte idag, vet inte vad jag ska säga. Hittills är det bara en i klassen som har fått IG-varning, sjukt att det inte är jag. Sen hade vi konditionstest uppe på Ryaåsar, jag och Michael powerwalkade, eftersom jag har ont i benet och han hade glömt kläder. Vi klockade 27 minuter på 4 km, Viktor va helt lost när vi kom in så tidigt. Tydligen hade vi dragit ner normaltiden med 10 minuter, det kändes ganska gött. Michael och jag drog en high-five och vandrade vidare som stolta as! Vi är bäst, as ususal!
Sen jag kom hem har jag fixat alla läxor, ätit, duschat, dragit ett varv runt sjön och tränat lilla magisen. Nu väntar jag på att min familj ska komma hem, började få långtråkigt när klockan hade passerat 5...
Jag och Michael innan kortegen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0