Akustiskt (L)

Jag måste bara säga en sak. Är inte akustisk musik den bästa som finns? Sån underbar känsla och så otroligt mycket nerlagd kärlek. Man kan inte annat än älska det! Just nu har jag fastnat för "She will be loved" och "Chasing Cars", man verkligen hör på rösterna att dom sjunger från hjärtat, det gillar jag!

Nationella idag ju, ja, vad ska man säga. Man lär märka på resultatet hur det gick. :) Efter det kom det en fotograf som skulle fota massa elever och skit på skolan, slutade jättemycket senare på grund av det! När jag kom hem somnade jag, sen åt jag, sen somnade jag om, sen hälsade Johanna på och nu väntar jag på mat innan jag ska sova! (a) love it!

XOXO (lite fjortisstyle sådär ;))

Kommentarer
Postat av: My

sv; tack love!!<3

2010-05-05 @ 11:23:49
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0