Saknad.

Ja, okej, det var egentligen meningen att jag skulle summera Öland och berätta om lagunen nu. Men det blev aldrig någon lagun och om Öland kan ni ju läsa om i tidigare inlägg. I dom förstår ni att det var 30 grader varje dag, att vi badade i havet hela tiden, att vi överdoserade jordgubbar/glass/barnsligheter/spel/lekar alldeles för mycket och att det var helt underbart! Mer behöver i och för sig inte sägas. Det är sjukt skönt att Anna skaffade en kille som klarar av att ha algkrig och köpa vattenpistoler utan att skämmas. Finally har jag någon att hänga med!

Igår åkte jag, My och Elin till Borås istället för att bada, var nämligen inte så frestande badväder. Fick äntligen inhandlat jeans-shortsen som jag letat efter sen i maj! På kvällen bytte vi ut My med Camilla, sen sov jag hos Elin. Idag hälsade jag på jobbet en stund, om hade saknat mig jättemycket. Till och med Karins son hade frågat efter mig, då känns det! Efter jobb-besöket blev det glassbaren med Marcus, sen sa jag adjö till min underbara Elin. Hon åker ju till Kroatien i 2 veckor imorgon, bajs!
För övrigt, min nya kärlek ovanför!


Imorgon blir det Borås med mina älskade klasskamrater, sen sover jag hos mitt honeybee, My!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0