Lite seg.

Har känt mig helt lost dom senaste dagarna, Elin måste ha hatat mig för att jag velat lägga mig tidigt varje kväll. Det är sjukt vad tiden går fort nu med, om man råkar sova lite för länge på dagarna hinner man inte med någonting. Har kommit fram till att det endast är en vecka kvar tills vi åker med! Galet är det, kommer inte hinna packa! Det var när Emelie skickade iväg tax-free-listan som ångesten verkligen började krypa fram, jag behöver verkligen spara pengar, nu!!
Idag var jag iaf i Göteborg med Elin, Gabbeh, Bea och Alexander. Sen på kvällen blev det bad med la familia! :)

Snodde bild sen badet från Emelie, hon sket i bilderna på sig själv... (MÄÄÄH!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0