Inga äventyr?

Ännu en dag har passerat, den har varit precis lika solig som alla andra. Vi cyklade in till "centrum" i morse och köpte frallor, det har liksom blivit en rutin. Ett smart påhitt är att lägga en filt på pakethållaren så man inte får inte i röven direkt. Try it! Annars har dagen bestått av sol, bad, jordgubbar och pengaslösning! Emelie och jag kom på att vi inte varit men om något äventyr idag, (typ som feta underbara shoppingcentrar!) så vi tog en tur runt campingen på cykeln. Jag lärde mig skjutsa med, helt galet att jag kunde det redan efter första försöket. Sen att alla andra redan har kunnat det i flera år, rör mig inte i ryggen, för jag är stolt!
Nu har familjen tagit ett kvällsdopp och duschat och sånt mys. Sen har även hunnit hämta Anna och Henke vid tåget, så nu är vi ännu fleeer!


Tuffingar på taket!
Tuffing-frillor!
Tuffing tjej med nästan raka tänder och tuffing-blå tandställning!
Tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0