Funderar på något gott.

Har städat rummet och kört igång en maskin tvätt nu, kände att jag behövde vara hemma en stund idag för att fixa nya kläder och sånt. My åkte med mamma vid kvart i 10, så jag är ensam nu. Har levt ihop med det lilla charmtrollet i 11 dagar nu tror jag. Än har vi inte tröttnat på varandra, dock skapar den tunna luften i Bollebygd lite små bråk då och då.
Egentligen hade jag planerat en dusch nu, men åskan får mig att överlägga bakning istället. En kladdkaka på en lördag sitter aldrig fel. Duschen kan man ju ta efteråt, då det förhoppningsvis är säkrare väder! :)
På tisdag kommer Elin hem, på fredag eller lördag blir det vattenskidor m.m. på havet i Stenungsund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0