Flyttat!

Haft en sjuklt bra dag i mitt nya hushålle! Imorse cyklade vi till lagunen och badade med Camilla hela dagen, sen på hemvägen stannade vi för att handla lite. När vi kom hem blev det glass, sen ringde vi Camilla igen och drog tillbaka till byn. Blev till att besöka glassbaren och pizzerian! Ikväll har vi badat i poolen och spelat GENI, gissa vem som inte vann! Camilla sliceade typ upp halva ryggen i poolen, tydligen var det mitt fel bara för att hon jagade mig... (-.-)

Nu ska jag och min roomate (eller vad man nu kallar henne?) skriva en inköpslista och flänga av oss morgonrockarna innan det blir sänbgen. Imorgon blir det tidigt uppgäng för storhandling, sen bad vid lagunen med Camilla, David, My och kanske Jakob och Mikael. Jagkob och Mikael vet bara inte om att vi ska tvinga med dom än. hehe..

Kommer förresten bli dåligt med bilder nu, eftersom jag inte bor hemma längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0