Flyttat hem!

Är hemma nu, har tömt alla godisgömmor och nu ska jag och mina systrar åka till Bolles för att fylla på dom! Blir till att dra på slim-jeansen och försöka se så lite skabbig ut som möjligt. Ikväll skall vi som sagt mysa med B&J, godis och litervis med cola. Känns jävligt soft att få sova hemma för en gångs skull, var längesedan nu. Som det ser ut nu har jag flyttat hem, I think. Jag sa till My att hon kunde ringa när hon behövde mig igen. :)
När jag kom hem hittade jag en söt lila påse, den innehöll ett par söta lila shorts som jag fick av Anna! Dom satt perfa, så jag har levt i dom tills nu. Min kamera är hos My, men bilder på nya kläder/bikinisar kommer snarast..



Kommentarer
Postat av: My

jusste !! du får den när vi ses nästa gång :) eller om ni åker förbi här och hämtar den när ni ska handla?

2010-07-24 @ 16:40:07
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0