Fail.

My och jag skulle vara duktiga nu när vi är själva och får ha ett eget litet hus att ta hand om. Det med disken och handlingen har gått jättebra hittills. Men igår gjorde vi världens största misstag ever! Vi skulle tvätta innan vi gick och la oss,  då slängde vi in en massa vita kläder, plus våra bikinis. När maskinen var klar var min finaste bikini någonsin hela grå och alla asfina glittriga tryck var helt borta! Jag började seriöst nästan gråta, jag menar, vad fan gör jag nu?! Vad ska jag sola i nu för att inte få cp-ränder från en annan bikini, ska jag sola i den äckligt gråa förstöda bikinin?! Åh, jag hatar mig själv just nu, varför fan skulle jag tvätta den, den var ju nästan helt vit och fortfarande användbar, sen bara skiter sig allt pga en tvätt. Jag lovar att världen är emot mig, kunde dom inte ha förstört något annat plagg!

Jag och My har i varje fall storhandlat nu, blev en tripp till City i Knalleland runt halv 9 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0