zero.

Skolan först på morgonen, Strand kom dit med Isac, sjukt söt bebis! Hur liten som helst och gudomligt tyst, grät zero gånger på lektionerna! Gick innan lunchen, så missade den, men var väl tur ändå, för skulle ju till tandläkaren. Gick prima där, inga hål och korten visade zero fel.

Har nytt schema nu, slutar 11:25 på torsdagar (pga. inställd kurs), börjar även 12:45 varannan måndag. Invigningen av detta loveli schema blir att börja 12:25 imorgon, soft! Innan eller efter skolan blir det gymmet och sen skall jag även inhandla present till My med Elin.

Nu ska jag dricka upp min halvliterskopp med varm oboy + skummad mjölk och vänta på Paradise! :)


Btw, jag ska läsa Italienska snart, wiiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0