Perfekt avslut på lovet.

Yeah, sista dagen på lovet nu då, känns helt okey faktiskt. Saknat alla i klassen, så kommer bli ganska nice att träffa dom igen. En sak som inte är lika nice är att min tandborste ligger hos Elin och jag ska till tandläkaren på tisdag. Lyckat! Istället får jag använda den andra som är stenhård! Börjar blöda i tandköttet hela tiden av den, så får typ skölja flour och knarka flourtabletter tills jag återfå min tandborste.

Idag vaknade jag 10, men somnade om och så tills jag fick frukost på sängen av Emelie (pannkakor, tack loveli!). Somnade dock om efter det med och gick upp någongång vid 2. Sen dess har jag fikat, degat vid datorn, duschat, ätit, fixat rummet och dragit på mig dom mysigaste mysbyxorna på jorden!

Nu ska jag spotta flour och fixa någon fräck färg på naglarna!


My och jag innan avslutningsfesten i 9:an. Saknar dig otroligt mycket älskling!

Kommentarer
Postat av: My

och jag dig min darling! <3 du är underbaar!

2010-01-10 @ 17:30:21
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0