MYSFAKTOR 1000!

Sitter som vanligt med mysfilten och lyssnar på musik. Har gullet Sigge i knät, han är som ett barn, ligger och krälar och drar i min tröja. För en stund sen låg han på rygg och hans tassar vinglade omkring i luften mot mitt ansikte, så sött! Just nu är hans högra tass dock farligt nära mellanslags-tangenten!

Igår sov jag och Camilla hos Elin, saknade My, men annars var det mys. Vi kollade på Rosa-avsnitten och hade en stor överdrift med filtar och täcken i soffan. Idag har vi åkt pulka i Elins backe och vid ängen. Man fick tillbaka minnen från mellanstadiet då klass 6A och 6B åkte pulka och sånt typ 2 ggr varje vinter. Egentligen tyckte jag att det var kul, men jag klagade ända alltid på att det var långt att gå och att jag frös hela tiden. Shame on me!

Nu är jag som sagt hemma, har hittills inte gjort ngn nytta överhuvudtaget, istället har jag och Emelie bokat bio på lördag! MYS!


SiggeWigge får avsluta detta inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0