Fredag/lördag!

Igår blev det Bäckäng med Madde, Elin och Emelie. Blev ganska nice faktiskt, för min del blev kvällen mucho lyckad! Träffade Jeff, Emelie och Gillis där med, det är sjukt att Gillis inte har sett mig sen jag hade brunt, långt hår! Men iaf, vi var väl hemma strax efter 1 eller ngt (tror jag) och sen sov jag hos Elin.

Vaknade idag och mådde sjukt bra, kändes lite annorlunda faktiskt. Men iaf, Anna, Emelie och Henke hämtade mig, sen packade vi oboy och korv och gick ner till Isen. Anna och jag slirade runt lite halvtaskigt på våra skridskor. Då kan man räkna in rangliga ben, böjda ryggar och fötterna typ liggandes inåt. Trots min otalang i att åka skridskor joinade jag pappa, Emelie och Henke i en ishockeymatch! Henke och jag vann med 5-4, jämnt, men eliterna ligger alltid ett steg före! ;)

Ikväll har vi myst i soffan, även Johanna kom över och åt tacos och massa godis, varvat med cola. Blev en helt sjukt lyckad dag och jag har en massa bilder att dokumentera med. Bilderna kommer först imorgon, eftersom jag inte orkar lägga in dom nu. Hang in there!/Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0