Fiesta!

Igår inhandlade jag en klänning och en myströja med Elin och Frida, sen mötte jag upp Alexander och så åkte vi ut till Viktor. Dom färgade håret och sen hade Viktors mamma bakat chokladmuffins, nice! Skulle med bussen hem 20 i 4, men missade den, så Elins mamma fick agera taxi.
När jag kom hem var det ganska begränsat med tid tills vi skulle åka igen, så jag tackar gud för att jag duschade på morgonen. Hade aldrig hunnit det när jag kom hem, det var knappt så jag hann packa, bli sminkad och fixad i håret! Men iaf, jag och Elin fick skjuts till My, där också Jenny och Millan va. Fixade det sista och sen drog vi till Scoutlokalen. Segt i början, men det slutade ganska bra faktiskt, har inte så mycket att klaga på nu när jag summerar kvällen. Efter det drog vi till Ted i typ en timma innan bussen gick, va nice där med, hade inte haft ngt emot att stanna längre. ;)
Imorses vaknade jag hos My, vi åt och kollade på Sunes jul innan Elins mamma hämtade oss. Nu är jag hemma och sitt/ligger i soffan, omringad av musik njuter jag av sista timamrna på helgen! Måste tillägga att jag mår hyfsat bra efter omständigheterna, lite illamående knäcker mig inte än iaf! :)

Bild sen nyår på mig och My!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0