Experimentera med håret, ja tack!

Okej, först vill jag erkänna att jag inte orkar lägga ut bilderna sen vintermyshelgen, så därför länkar jag till min systers blogg, där det finns lite bilder istället! EMELIES BLOGG

Nu vill jag bara framföra att detta har varit den bästa dagen på länge, jag är typ lite lycklig! Sen vill jag bara säga att jag ska klippa och färga mitt hår imorgon. Har ingen aning om hur det blir, men ni som känner mig vet att jag brukar experimentera med mitt hår liite för mycket ibland! ;) Ska iaf låta Camilla gå lös på mitt hår imorgon mellan 8-12 och efter det ska klassen tydligen curla med treorna från bygg på Borås praktiskt, nice! ;)
Nu ska jag ner och rota i godisgömmorna och sen ladda för paraise, eftersom jag redan har pluggat! WOHO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0