Schlagermys/söndagsmys!

Precis tryckt i mig en semla och därefter desperat försöka få tag i Bea. Måste planera morgondagen, vilket lutar åt gym, solning och skola. Dock kan inte planerna slås fast utan Beatrices medverkan. Under de närmsta två minuterna ska jag försöka få tag i henne ännu en gång, samt berätta att förmiddagen spenderades med familjen Gustavsson nere vid isen. Vi grillade och hade allmänt mysigt, precis det som en söndag är till för.

Igår sov Elin här, vi spelade yatzy sammanlagt tio gånger, jag lyckades ta hem segern ynka yvå gånger...Innan dess hade vi schlagermys med mammsi och pappsi! På menyn stod asgod pepparstek, hallon/limepaj och morötter+dipp! Vi satt och betygsatte dom olika låtarna, pappa satte en massa ettor på Frispråkarn, vilket kan ge en hint av att han ogillar rapp. ;)

Sen ska jag hoppa in i duschen I think och försöka läsa lite Medea. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0