Ögonblicksskrivning.

Ligger i soffan med pappas dator i knät, min dog ju igår och laddaren ligger kvar i skolan.  (-.-) Pappa har precis kokat nudlar, det osar otroligt gott må jag säga! Har inte hunnit klä på mig än, så springer runt i pyjamas och morgonrock so far. Kollade igenom 2008 och 2009 års sommarbilder förut, man blir ju inte lite sugen på bränna, glass, camping, sol och bad?!?!

Snart kommer Elin, vet inte vad vi hittar på, men ikväll blir det iaf schlager-mys om vi inte drar på fest. :)

Igår var vi i Sätila med Ku, hade sjukt kul! Asnice folk, som är precis som jag, är sånt jag gillar!




Nu ska jag, fläsksvålen (HAHA, fan vad jag är rolig!!) dra sig upp mot riktiga kläder och tvätta ansiktet, puss!
Njut av min sommarinspirerade bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0