I hate snow!

Sitter i soffan med en kopp te, väntar på att Emelie ska fixa klart semlorna. Innan idag sprang jag med Emelie och Nathalie på gymmet, klarade hela 6km, men då sprang jag inte hela tiden. Kändes soft när jag var klar, så jag firade med choklad!

Ikväll skulle vi först till Adam, men sen ändrades det så skulle bli mys hos Mikael och sen skulle vi dra vidare till Krok. Dock är snön ett hinder, hatar den just nu, rubbar alla mina planer! Istället blir det familjemys med schlager och trerätters, kanske blir ganska mys det med!

Imorgon ska jag till bitchen och sen sover jag där. Jag är sjukt smart som har bokat tandläkartid klockan halv 9 på måndag och jag börjar i skolan kvart i 1...Eller inte...

Btw, orkar inte skriva om Mäshult (lat som jag är), lägger upp lite bilder på Facebook ist, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0