(4-5 feb)

Sitter med en seg filmanalys av en psyko-film, känner bara för att stänga ner dokumentet och gå till maten. Detta är sånt jag inte orkar med på en fredags förmiddag. Men slipper det om ca 20 minuter, sen är det bara en lektion kvar av dagen.

Ikväll ska Ku till Sätila, kmr bli nice, hade iaf kul där sist. :) Imorgon ska jag sova hos Millan med Elin, kommer nog nog bli gaanska så mys! <3

Igår Slutade vi 11, gick runt i stan med Jeff och även Samuel en stund. Köpte nya skor, mamma blev typ stolt pga att jag hade köpt "riktiga" skor! (Älskar dom förövrigt, mysiga inuti och man fryser nästan aldrig i dom!) Vid 2 mötte jag upp Alex i Knalleland, sen henkade jag honom och checkade hans lägenhet. Stannade där ngn timma, sen kom Gabbeh och Sibbe efter en stund med. Tog 6 bussen hem och tjötade lite med Jennie. När jag kom hem blev det pizza, gott!

Nu har jag rabblat upp en sjuk massa onödig fakta, så tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0