Usch

Har varit i Göteborg med My och Elin hela dagen. Gick runt och letade nyårskläder, samt fikade hemma hos Anna och Henke med Kalle. Blir så otroligt frustrerad över att det inte finns en enda klänning som sitter bra och är snygg. Sen en andra sak som gör mig otroligt irriterad är människor, sådana som står i vägen och trängs. Usch, jag är verkligen inte gjord för att rycka i kläder på mellandags rean...  Till råga på allt har Emelie gjort paj, MED LÖK, fyfan, hon vet att jag hatar allt sorts lök, förutom vitlök. Hoppas gästerna får mig på bättre humör när dom kommer om 25 minuter. :)

Imorgon blir det mathandling till nyårmiddagen och därefter tandregleringen. På kvällen blir det klättring i Göteborg med Anna, Honken och Emelie. Vi får väl se vad jag lyckas leverera på den ostabila väggen. :)


Alla bilder jag lovade, kommer i nästa inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0