Ledsen tjej.

Befinner mig i sängen just nu, sökte värme under täcket för att inte förfrysa. Åkte ner till Elin igår för att byta julklappar med henne och My, tack för sakerna gullisar! Därefter sov vi över hos Elin och idag hämtade mamma upp mig runt halv 11. Vi skulle lämna mormor i Gislaved och sen bara mysa hemma. Kände inte för att vara inne resten av dagen, så tog en tripp runt sjön i mammas söta Havanna-jacka. Nu ligger jag och lurar på om jag ska testa nyårs-efterrätten på mamma och pappa. Ska bara se till att vi har saker hemma till det med. 

Kom på innan hur ledsen jag egentligen är för att vara "gammal". Jag vill vara liten och önska mig Barbie-dockor och Barbie-kläder varje jul. Då kunde man leka med dom flera veckor efter jul, nu får man bara det man önskar mig, sen är julen slut så fort man slitit upp paketen. Jag finner inga ord för hur mycket jag hatar mig själv för att jag inte uppskattar julen lika mycket längre...

Hoppas ni har en underbar helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0