Kämpar.

Jag och Emelie kämpar med det understa lagret på Aladdin-asken för att mamma ska öppna en paradis istället. Jag har förträngt smaken av likörtryfflarna och Emelie tömmer just nu ut innehållet av en körsbärslikör. Vi har myst ner oss i soffan och tömmer alla gotte-gömmor som finns. Man kan inte säga annat än att jag har varit en livsnjutare i helgen. Har roat mig, umgåtts med mina bästa vänner och ätit så mycket snask som tillåtits. Har även kommit på vad det godaste jag vet är, en riktigt fet baguette med kycklingröra, finns det något bättre? Jo, om man toppar det med läsk, det står som nummer två på min favvolista! 

Dagen har spenderats i Borås, blev en tripp dit efter att mina fyra sötisar lämnat mig. Jag och Emelie myste med kycklingröra och letade skor. Hittade ett par stövlar som mammsi nog inhandlar imorgon. :) Som en vind från ingenstans hann jag även med att träffa hjärtat och därefter fika, samt gå en promenix med Jeff. 

Bra helg á la Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0