Helt lojj.

Klockan är 23:45 och äntligen har jag och Emelie pallrat oss hem och landat i soffan. Blev en kul, mysig och lite dramatisk dag. :) Först en tidigt nyårs-shopping i Borås, där två av fyra kassar ramlade ihop. Och sen kan man ju inte alls gissa att jag halkade och låg på marken med tusen varor utspridda över hela vägen i Knalleland. Pinsamt, men gav också mina vänner ett gott skratt. Därefter inhandlades äntligen nyårsklänningen, inte snygg, men helt okej. Efter att ha lämnat av alla varor, satte jag och Emelie  oss på en varm och gosig 101-buss mot Anna och Henke. Väl framme i Göteborg testade vi några Onepiece och sen blev det klättring för hela slanten. Riktigt stolt att jag klarade en 5A, 5B och en 5B+, den ena väggen hade till och med en minimal lutning. :) För att fira vandrade vi mot thai och trerätters! 

Nu några klätterskador senare och en fantahög kropp, ska jag snart sova.
(Klätterbilder kommer imorgon när tid finns.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0