Börjar bli...

Ligger i sängen och lyssnar på Jay, samt äter upp lördagens överblivna godis. Har otroligt ont i huvudet och halsen, känner mig hängigare än vanligt och anar en kommande förkylning. Känns inte alls kul att ligga under täcket med halsduk redan vid 6. Hoppas på att det går över tills imorgon, men kommer fortfarande "råka" missa frilufs-eftermiddagen imorgon. Istället ska jag hem och vara hundvakt, någon som vill gör mig sällskap kanske? :)

Ska leta fram Inception och hoppas på att bli kry.

Kommentarer
Postat av: Elin

har också skit ont i halsen, har haft de sen i söndags. hoppas du inte har samma som mig. jag ska vara hemma hela dagen imorron. my skulle svänga förbi. kanske kunde göra nått alla tre? :D

2010-12-20 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0