2.07m

Tänkte börja med lite info: För er som inte vet, är min mobil fortfarande borta, förhoppningsvis så får jag det nya sim-kortet i veckan. 

Sen tänkte jag bara dra igenom den senaste tiden i mitt liv, alltså sen i lördags. Då sov Elin hos mig, vi hade filmmys med Nathalie och Emelie, sen pyntade vi min julgran. På söndagen klockan 07:45 ringde väckarklockan och Erica begav sig mot jobbet. Därefter bakade jag och sov över hos min andra familj, enligt Jozefina. :)

Ikväll ska ja kolla på julkalendern och försöka inse att det är julafton om 4 dagar. Till och med mormor och Alva har ramlat in i Gesebol, nu är det nära! :)


Tänkte förresten på klackar på nyår, återfann mina änglar som gör att jag blir 2.07m, vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! den där julkjolen hade varit vrålsnygg med klackar, så kör hårt! 2,07 är bara snyggt! =)

2010-12-29 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0